2015. december 13., vasárnap

5.fejezet

Hátat fordítok a határnak és elsétálok az erdőbe.A szerény órácskám mutatója mindjárt átlép 7
19:00 órára.5 másodperc.4másodperc.3 másodperc.2 másodperc.1 másodperc.Lélegzet visszafojtva várok.Megpróbálom elérni Dant.Aztán recsegve meghallom a hangját.
-Szia Hope!Most mi lesz?-kérdezi kiakadva mintha én tehetnék mindenről.
-Hát hogyhogy mi lesz?!-kérdezem ingerülten.
-Hogy fogsz átjutni a 8.szektorba?
-Őszintén?Fogalmam sincs.
-1 óra múlva menj el a 86.utca sarkáig az ott lesz a rendőrszékháztől 200méterre szerintem megtalálod...Csak haladj a főút mentén!
-Oké vettem.Csá', Csillámpóni őrnagy!
-Te beszélsz Miss Unikornis kisasszony ?!Csá'!-ez volt életem leghülyébb beszélgetése Csillámpóni őrnaggyal.
Igyekeztem az egyenesen haladó főút (az egyetlen utca a közelben) mellet futni.Az út körül havas táj terült el jobbra az úton túl látni lehet a 8.szektor árnyait.Pici lepukkant házak.A házak felét benőtte a borostyán vagy másik kúszónövény.Azok mellett a pici házak mellett most haladnak el a katonák.Pár perccel múlt 7 óra kezd sötétedni, de mindjárt oda érek a világító rendőrszékházhoz és onnan már csak kétszász méter.A székház egy 3 emeletes faház volt amit kékre és fehérre festettek és fülölre ragasztottak egy éjjel világító festékkel festettek.Már egy kicsit kopottas volt.A székháztól rácsos kerítés indult el a végtelenbe.
Kezdek kifáradni.Lassan tovább kocogok.A kerítésen meglátok egy táblát amin egy szám van:86.
Megkönyebbülök.Lekucorodok a földre és a kerítésnek dőlök.Távolról hangokat hallok.
-Ó Butcher kizárt hogy ne jusson el oda a csaj főleg ha vele van az a másik kis csávó is.
-Dehogy túl hülyék hozzá!Kussolj be és inkább nézd tovább azt a hülye meccset!-ennyi és többet nem hallok.Mögöttem recsegést hallok.Megfordulok.Először megijedek aztán rájövök hogy csak Dan az.
-Na hogy van az én Unikornis kisasszonyom?-kérdezi.
-Elég jól bár kezdte hiányolni Csillámpóni őrnagy hülyeségeit-mondom nevetve.
-Na hogy fogok átjutni?
-Rálépsz az egyik nègyzetről a másikra vagy szétvágjuk a kerítést.Egyelőre próbálj meg átmászni-egyik négyzetről a másikba akasztom bele a lábam.Hirtelen hátra esek.A földre zuhanok.
-Jól vagy?
-Persze, megpróbálom újra-megint felmászok.Átrugaszkodom a kerítés másik oldalára és előre esek.Valaki megfogott mielőtt orra estem volna.De nem Dan volt ő ott állt előttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése